پس از انتخاب کلید عضویت در انتهای صفحه جدیدی که باز خواهد شد، اطلاعات خود را تکمیل و عضویت خود را تایید نمایید
درباره وب سايت
مرجع آموزش زمین شناسی، سنجش از دور، معدن و عمران
جامع ترین و معتبرترین آموزش برای نرم افزار های زمین شناسی، مهندسی معدن، ژئومکانیک (مکانیک سنگ و ژئوتکنیک)، عمران (خاک و پی)
............................................
رزومه مدرسان:دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا رشته های مهندسی معدن و عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک) تهران
جهت آموزش حضوری و غیر حضوری (آنلاین و تهیه فیلم آموزشی) نرم افزار ها با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید............................................
09157330367-09381295869 اسمعیلی-مدیریت وبسایت........ ................................................ در صورتی که موفق نشدید با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید از طربق ایمیل زیر نیز می توانید در خواست خودتان را مطرح نمایید.......................................
raminesmaeili68@gmail.com
...................این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد. همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
ارزیابی و تحلیل ریسک زمان و هزینه ساخت ایستگاه مترو به دو روش زیرزمینی (شمع و ریب) و TOP – DOWN
چکیده روش های مختلفی برای ساخت فضاهای زیرزمینی وجود دارد . انتخاب روش مناسب با در نظر گرفتن شرایط پروژه شامل ابعاد فضا، پارامترهایژئومكانیكی زمین، سرعت اجرا و زمانبندی پروژه، هزینه های طرح، امكانات در دسترس جهت اجرا و در نظر گرفتن پایداری فضای زیرزمینیصورت می گیرد . در این مقاله سعی شده است برای اجرای ایستگاه های مترو قم به روش زیرزمینی )شمع و ریب( با روش Top- Down ،تحلیل ریسک انجام گردد. بدین ترتیب که ریسک های ساخت ایستگاه )برخورد با عوارض سطحی و زیرسطحی مانند لوله های تاسیساتی، آسیببه ساختمان ها، ریسک های اجرایی، اقتصادی و ... ( به زمان و هزینه تبدیل شده و با مقایسه این دو روش در نهایت نتیجه گیری مناسب از روشاجرا در پروژه صورت پذیرد. در این روش با وارد کردن ریسک های اجرایی از قبیل عدم تامین نرم های پیشروی که می تواند ناشی از عدمپشتیبانی مناسب و تامین مصالح، مسایل مالی و توقف کار و حتی میزان مهارت پیمانكاران دخیل در پروژه و سایر عوامل تاثیر گذار باشدبررسی و مورد مطالعه قرارداده شده است. بر اساس تجربیات موجود در کشور و پروژه مترو قم با در نظر گرفتن سه حالت خوشبینانه، قابلپیش بینی و حالت بدبینانه میزان حداقل، حداکثر و قابل پیش بینی تعیین شده است و پس از انجام شبیه سازی، بر اساس احتمالات مختلف برآورد هزینه و زمان صورت گرفته است.
واژه های کلیدی :
برآورد ، شمع و ریب . Top- Down .
دوازدهمين کنفرانس تونل ایران (1396)
بلافاصله پس از پرداخت هزینه لینک دانلود توسط سیستم فعال و در اختیار شما قرار می گیرد و یک کد رهگیری جهت پیگیری احتمالی درخواست، به شما داده می شود. همچنین بعد از چند ثانیه به صفحه مورد نظر جهت دریافت مقاله انتقال داده خواهید شد.
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.