<>

صفحه قبل 1 ... 5425 5426 5427 صفحه بعد

نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

ایمنی دینامیکی مغارهای سنگی تحت تأثیر بارهای زلزله (مطالعه موردی معدن نخلک)

در سال های اخير، استفاده از فضاهای زيرزميني بالاخص مغارها به عنوان سازه پدافند غيرعامل در بسياری از كشورها از روند رو به رشدی برخوردار شده است. يکي از بنيادی ترين اصول مبحث پدافند غيرعامل ايجاد سازه های ايمن است. در صورتيکه اين سازه ها در مناطق زلزله خيز احداث شوند كنترل پايداری آن ها تحت بارگذاری زلزله ضروری خواهد بود. همچنين مغارهای زيرزميني يکي از مکان های مناسب به عنوان سازه های پدافند غيرعامل محسوب مي شوند. توده سنگ دارای درزه و ترک به دليل حد پلاستيسيته بالا و تغيير شکل پذيری در زمان اعمال نيروهای ديناميکي مي توانند قسمت عمده از انرژی موج را ميرا يا جذب كنند و از انتقال آسيب پذيری به قسمت های اصلي جلوگيری كنند. آناليز حساسيت نسبت بار زلزله نشان از آن دارد كه مغار شماره 2 فاصله 210 متری از زمين واقع شده كاملاً ايمن تر نسبت به مغار شماره 1 مي باشد كه در فاصله 115 متری قرار گرفته است.

کلمات کلیدی:

پایداری دینامیکی، توده سنگی، مغارهای زیرزمینی،UDEC

نویسندگان :

مسعود قائمی (دانشجوی دکتری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، گروه مکانیک سنگ، تهران، ایران)

محسن موسیوند (عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس، گروه عمران، گنبد کاووس، گلستان، ایران)

امین زیوری (عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گالیکش، گروه عمران، گالیکش، گلستان، ایران)

 

اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران (1392)

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , پایداری دینامیکی , توده سنگی , مغارهای زیرزمینی , UDEC ,
:: بازدید از این مطلب : 3565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

مطالعه تأثير روش حفاري تونل بر نشست زمين با مدلسازي عددي سه بعدي

حفاری تونل در مناطق شهری، منجر به وقوع نشستها ی قابل توجهی در سطح زمین میگردد كه میتواند خسارات سازهای را به دنبال داشته باشد. لذا باید حفاری تونل به نحوی صورت ی گرد كه این نشستها كنترل شود. برای تحقق این مهم، نياز به مدلسازی و تخمين نشستها ميباشد. اما پرو یفل نشست زمین (گودی نشست) ناشي از حفر تونل شکل ه س بعدی داشته، متأثر از ميزان پيشروی تونل ميباشد و لذا تح ی لل مسأله به صورت دو بعدی تقریبي و غير قابل استناد میباشد . بنابراین، در مقاله حاضر به مدلساز ی سه بعدی مسأله حفاری تونل در زمينهای نرم پرداخته شده است. جهت مطالعه تأثير نحوه حفاری و پيشروی تونل، پنج حالت مختلف برای ساخت تونل در نظر گرفته شده است. مقایسه نتایج تحليلهای عددی صورت گرفته نشان میدهد كه هر چه طول دهانه آزاد كمتر باشد، میزان نشست ینز كمتر خواهد بود. همچنين در صورتي كه حفاری مقطع تونل به صورت مرحلهای صورت گيرد (حفاری جزء مقطع)، پروفيل طولي نشست اختلاف اساسي با حالت حفاری همزمان تمام مقطع دارد .

کلمات کلیدی:

تونل، نشست، تحلیل سه بعدی ،NATM

نویسندگان :

علی صباغ مقدم (دانشجوی کارشناسی ارشد خاک و پی، دانشکده مهندسی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی)

سعید ابریشمی (استادیار، گروه عمران، دانشکده مهندسی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد مشهد)

 

اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران (1392)

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , تونل , نشست , تحلیل سه بعدی , NATM ,
:: بازدید از این مطلب : 2563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

بررسی اثر تراکم بر باربری خاک ماسه ای مسلح شده با الیاف پلی پروپیلن

هم اكنون روش های مختلف بهسازی خاک به طور گسترده ای مورد استفاده مهندسين عمران مي باشد. .جهت بررسي ظرفيت باربری یک در دو CBR خاک ماسه ای غير مسلح و مسلح شده توسط الياف بصورت توزیع تصادفي در حالتهای تراكم یکسان و تراكم مختلف توسط دستگاه 2و 5 ميليمتر انجام گرفته شد. جهت مسلح كردن خاک از الياف پلي پروپيلن با طول 12 ميليمتر در درصدهای مختلف وزني استفاده شد كه / نفوذ 5 نتایج نشان مي دهد كه با توجه به یک ميزان ثابت از درصد حضور الياف ،با افزایش تراكم )تعداد ضربه( مقاومت خاک بهبود یافته است. در هر دو 0درصد در بالاترین تراكم مي باشد كه خاک مسلح با لایه / حالت خاک با لایه های دارای تراكم یکسان و تراكم مختلف درصد بهينه الياف 15های دارای تراكم مختلف تقریبا تنشي برای رسيدن به نفوذ معين نزدیک به خاک غير مسلح با تراكم یکسان دارد.


کلمات کلیدی:

خاک مسلح ،الیاف پلی پروپیلن ،درصد تراکم ،تنش

نویسندگان :

مهدی اسحاق زاده (دانشجوی کارشناسی ارشد مکانیک خاک وپی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد)

سید مهدی ابطحی (دانشیار دانشکده عمران دانشگاه صنعتی اصفهان)

البرز حاجیان نیا (استادیار دانشکده عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد)گ

 

اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران (1392)

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , خاک مسلح , الیاف پلی پروپیلن , درصد تراکم , تنش ,
:: بازدید از این مطلب : 3060
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

بررسی اثر تراکم در خاک ماسه ای مسلح به ژئو گرید

دراین تحقيق بررسي تاثير تراكم بر تغييرات تنش با دستگاه CBR در خاک ماسه ای مسلح و غير مسلح به ژئو گرید، با تراكم یکسان و مختلف ، در تراز های قرارگيری مختلف بعنوان پارامتر ثابت درهر نمونه بررسي گردید. افزایش مقاومت، تابعي از تراكم، ژئو گرید ، و تراز قرار گيری65/ مسلح كننده مي باشد. افزایش تنش از تراكم 85 درصد تا 90 در صد بيشتر از افزایش تنش از 95 تا 100 درصد است. خاک مسلح با تراكم 30 ضربه را ميتوان تا اندازه ای جایگزیني نزدیک برای خاک با تراكم 65 ضربه غير مسلح دانست.

کلمات کلیدی:

ژئوگريد، ماسه، درصد تراکم، تنش ،CBR

نویسندگان :

حمید محمدی (دانشجوی کارشناسی ارشد مکانیک خاک و پی، دانشگاه آزاد نجف آباد)

البرز حاجیان نیا (استاديار، دانشکده عمران ، دانشگاه آزاد نجف آباد)

سید مهدی ابطحی (دانشیار، دانشکده عمران، دانشگاه صنعتی اصفهان)

 

اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران (1392)

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , ژئوگريد , ماسه , درصد تراکم , تنش , CBR ,
:: بازدید از این مطلب : 3290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

تحلیل رفتار شمع در خاک روانگرا شده بر اثر زلزله

تحلیل و طراحی پی های شمعی در خاک های روانگرا شده بر اثر زلزله به مقدار قابل ملاحظهای وابسته به داشتن درکی صحیح از اندرکنش سازه-شمع-خاک می باشد. به علاوه داشتن اطلاع صحیح از عمق روانگرایی و در نظرگیری اندرکنش سازه-شمع-خاک به طور همزمان در خاک روانگرا شده از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا رفتار شمع در خاک روانگرا به شدت به عمقی از خاک که روانگرا شده بستگی دارد. تا کنون روش های عددی بسیاری برای تحلیل رفتار پی های شمعی تحت بارگذاری لرزه ای مورد استفاده قرار گرفته اند که از میان مدل های عددی پیشنهادی تعداد کمی قابلیت انجام تحلیل ترکیبی کامل را دارند. در این پژوهش به وسیله ی یک تحلیل دینامیکی ترکیبی کامل روی یک مورد مطالعاتی واقعی که تحت زلزله ی نیگاتای ژاپن دچار شکست شد، (FLAC) نرم افزار قدرتمند تفاضل محدود انجام گرفته است.


کلمات کلیدی :

پیشمعی، زلزله،عمق روانگرایی، اندرکنش، تحلیل ترکیبی

نویسندگان :

عسکرجانعلیزاده(دانشیاردانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل)

گلآراقاسمی (دانشجوی کارشناسی ارشدعمران دانشگاه صنعتی نوشیرانی بابل)

 

اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران (1392)

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , پیشمعی , زلزله , عمق روانگرایی , اندرکنش , تحلیل ترکیبی ,
:: بازدید از این مطلب : 21543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

بررسی مقاومت برشی مخلوط ماسه و خرده لاستیک

لاستیک دارای انعطافپذیری، مقاومت کشششی بالا ، دوام بالا و وزن سبک میباشد، از همین رو می توان از آنها می توان در پروژههای ژئوتکنیکی استفاده کرد. استفاده از لاستیک به عنوان مسلح کننده خاک هم از آلودگی محیط زیست هم از هزینه برای نگهداری و انبارکردن لاستیکهای فرسوده جلوگیری میکند و دیگر اینکه به عنوان مسلحکننده باعث بهبود خواص خاک میشود.هدف اصلی این پژوهش، بررسی رفتار تنش-کرنش و مقاومت برشی ماسه ریزدانهبابلسر مخلوط شده با خرده لاستیک است. خرده لاستیکهای مورد استفاده در آزمایشها در اندازه بین 1 تا 7 میلیمتر هستند. در این تحقیق که 10و 15 ،5 ،2 ، 10 سانتیمتر( انجام گرفته است. افزودن خرده لاستیک در درصدهای وزنی 0 × آزمایشها به وسیله دستگاه برش مستقیم بزرگ مقیاس)قالب 10 به ماسه باعث افزایش زاویه اصطکاک داخلی، مقاومت برشی و شکلپذیری مخلوط ماسه-خرده لاستیک میشود.


کلمات کلیدی:

مقاومت برشی،خرده لاستیک، برش مستقیم

نویسندگان :

عیسی شوش پاشا (استادیاردانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل)

سید محمود انوری (دانشجوی کارشناسی ارشدعمران دانشگاه صنعتی نوشیرانی بابل)

 

اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران (1392)

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , مقاومت برشی , خرده لاستیک , برش مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 3434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

روشهای محاسبه فرکانس ارتعاش آزاد سیستم های شمع-خاک-سازه برای پایه پل ها

در تحلیل و طراحی د نا یمیکی پل ها معمولا فرض م ی گردد كه خاک ز ر ی شالوده صلب است و از اثرات اندركنش خاک-سازه صرف نظرمی شود. در این حالت پاسخ سیستم متاثر از خواص د نا یمیکی سازه بوده و حضور خاک، دخالتی در پاسخ سازه ندارد. بررسی آثار اندركنش خاک سازه در پاسخ د نا یمیکی پا ه ی پل، موضوع اصلی این مقاله را در بر می گر ید. برای نیل به این هدف مطالعه جامعی بر تحقق یات پیشین گرفته و نقاط ضعف و قوت هر یک بررسی و معرفی گرد د یه است. در آخر با استفاده از یک نرم افزار المان محدود، اثرات در نظرگر یی اندركنش خاک-سازه بر رفتار د نا یمیکی سازه بررسی و نتایج حاصله با مطالعات پیشین مقا س یه گرد د یه است. نتایج به دست آمده حاکی از آن است كه در نظرگر یی اندركنش خاک-سازه موجب افزایش دوره تناوب سیستم می شود كه این افزایش به عوامل مختلفی همچون نسبت سختی شمع به خاک، بستگی دارد. افزایش دوره تناوب در شرایطی ممکن است موجب افزایش تنش در پا ه ی پل ها گردد.


کلمات کليدی:

اندرکنش خاک-شمع-سازه، پاه ی پل، مدل تحلیلی، فرکانس معادل سسیتم

نویسندگان :

رسول غلامی (دانشجوی كارشناسي ارشد، دانشکده فني و مهندسي، دانشگاه خوارزمي)

علی قنبری (دانشيار، دانشکده فني و مهندسي، دانشگاه خوارزمي)

محسن شهروزی (دانشيار، دانشکده فني و مهندسي، دانشگاه خوارزمي)

 

اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران (1392)

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , اندرکنش خاک شمع سازه , پاه ی پل , مدل تحلیلی , فرکانس معادل سسیتم ,
:: بازدید از این مطلب : 2871
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

بررسی نوع ولایهبندی خاک بر روی امواج منتشر شده زلزله

مسائل مربوط به اثر زلزله بر ساختگاه به عنوان پاسخ زمين در برابر این قبيل بارگذاریها در پنج دهه قبل به طور كامل شناخته نشده بوده است، در حاليکه امروزه از چنان گسترشي برخوردار گردیده است كه در مجموعه مباحث ژئوتکنيک، بعنوان گرایشي جدید بنام ژئوتکنيک لرزهای، جایگاه خاصي بدست آورده است. امروزه این دیدگاه كه طراحي لرزهای مقاوم سازهها و تاسيسات بدون توجه و ملاحظات شرایط و اثرات ساختگاهي و تنها با تقویت المانهای سازهای ميتواند همواره وضعيت ایمن و پایداری داشته باشد كنار گذاشته شده است و در یک تحليل جامع در شرایط بارهای لرزهای، اثرات متقابل خاک و سازه توام با یکدیگر بعنوان مبنای صحيحي جهت طراحي بهينه، ایمن و پایدار جایگزین گردیده است. درنتایجي مرتبط با اثرات نوع و لایه بندی خاک را بر روی حركت ناشي از زلزله را ارائه ERAA این راستا، ما در این مقاله با استفاده از نرم افزار دادهایم.

کلمات کلیدی:

زلزله، اثرات ساختگاه، تشدید، شتاب ماکزیمم، ERAA

نویسندگان :

میثم بیات (دانشجوی دکتری مهندسی عمران، دانشگاه تهران، تهران، ایران)

محسن موسیوند (عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس، گنبد کاووس، گلستان، ایران)

الیاس بیات (دانشآموخته کارشناسی مهندسی عمران، دانشگاه تفرش، تفرش، ایران)

 

اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران (1392)

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , زلزله , اثرات ساختگاه , تشدید , شتاب ماکزیمم , ERAA ,
:: بازدید از این مطلب : 3225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

بررسی خطرات زمین لغزش و سیل در شهرستان اهر و پهنه بندی خطر

زمين لغزش یکي از مخاطرات طبيعي مهم در مناطق كوهستاني و سيل نيز در محدوده هایي كه در مسير آبراهه ها و رودخانه ها هستند، خطر مهمي محسوب مي شوند. در شهرستان اهر هر دو این مخطرات طبيعي خساراتي را در گذشته پدید آورده است. در این مقاله مخاطرات طبيعي مذكور در شهرستاناهر در قالب نقشه پهنه بندی ارائه شده است. نتایج بررسيها نشان ميدهد كه حدود 60 درصد از مساحت منطقه در GIS بررسي شده و با استفاده از معرض خطر متوسط سيل ميباشد. خطر سيل بيشتر اطراف رودخانه اهر چایي ورودخانه كيچيک چای را تهدید ميکند. حدود 45 درصد از منطقه در معرض خطر زمين لغزش قرار دارد. علت این امر بيشتر وجود دامن ههای پرشيب و سازندهای مستعد لغزش و بارندگي است. در جنوب وشرق قسمتهایي از شمال منطقه و در نزدیکي گسلها خطر ناپایداری دامنه بيشتر است.

کلمات کليدي :

مخاطرات طبيعی، سيل، زمين لغزش ،GIS

نویسندگان :

فاطمه باقرزاده آلپاوتی(دانشجوي کارشناسی ارشد زمين شناسی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اهر)

ابراهيم اصغري کلجاهی  (استاديار گروه زمين شناسی دانشگاه تبريز)

روزبه دبيري (استاديار گروه مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تبريز)

 

اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران (1392)

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , مخاطرات طبيعی , سيل , زمين لغزش , GIS ,
:: بازدید از این مطلب : 2925
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

تعیین ضریب اصطکاک دینامیکی لوله مدفون و خاک

اصطکاک سطحي موجود ميان خاک و لوله، جزو عوامل موثر در رفتار دیناميکي خطوط لوله مدفون در خاكمي باشد. هدف این پژوهش تعيين ضریب اصطکاک خاک و لوله با یک روش نسبتا كم هزینه آزمایشگاهي مي باشد. خاک مورد استفاده در این تحقيق، ماسه بابلسر با چگالي بيشينه و كمين ه 1.67 ton/m1.45 و زاویه اصطکاک داخلي 33 درجه بود.آزمایش در چگالي نسبي 50 درصد انجام گرفت.خاک با روشریزش باراني از ارتفاع ton/m 3 و 3 70سانتيمتری داخل جعبه آزمایش ریخته مي شد تا تراكم نسبي 50 درصد حاصل شود. لوله های استفاده شده در این پژوهش از جنس آلومينيوم بودند. ضریب اصطکاک دیناميکي لوله و خاک، در این پژوهش در حدود 0.5 به دست آمد.


کلمات کلیدی:

لوله مدفون، اصطکاک سطحی لوله و خاک، ضریب اصطکاک، روش آزمایشگاهی

نویسندگان :

فردین جعفرزاده (دانشیار، دانشگاه صنعتی شریف، دانشکده مهندسی عمران، اتاق 4)

سید سجاد هادئی (دانشجوی کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شریف، دانشکده مهندسی عمران)

مرتضی رجبی گل(دانشجوی کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شریف، دانشکده مهندسی عمران)

هادی فرحی جهرمی (دانشجوی دکترا، دانشگاه صنعتی شریف، دانشکده مهندسی عمران)

 

اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران (1392)

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , لوله مدفون , اصطکاک سطحی لوله و خاک , ضریب اصطکاک , روش آزمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 3011
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()

آدرس:مشهد-خیابان رسالت-رسالت 64-مذهبی5-پلاک 11-شرکت مهندسین مشاور پارسیان سازه گستر کانیار-گروه مهندسی IROCK
شماره تماس:اسمعیلی 09381295869 (تلگرام) - 09157330367 آدرس ایمیل:raminesmaeili68@gmail.com
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اینماد logo-samandehi لوگوی شرکت لوگوی گروه