پس از انتخاب کلید عضویت در انتهای صفحه جدیدی که باز خواهد شد، اطلاعات خود را تکمیل و عضویت خود را تایید نمایید
درباره وب سايت
مرجع آموزش زمین شناسی، سنجش از دور، معدن و عمران
جامع ترین و معتبرترین آموزش برای نرم افزار های زمین شناسی، مهندسی معدن، ژئومکانیک (مکانیک سنگ و ژئوتکنیک)، عمران (خاک و پی)
............................................
رزومه مدرسان:دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا رشته های مهندسی معدن و عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک) تهران
جهت آموزش حضوری و غیر حضوری (آنلاین و تهیه فیلم آموزشی) نرم افزار ها با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید............................................
09157330367-09381295869 اسمعیلی-مدیریت وبسایت........ ................................................ در صورتی که موفق نشدید با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید از طربق ایمیل زیر نیز می توانید در خواست خودتان را مطرح نمایید.......................................
raminesmaeili68@gmail.com
...................این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد. همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
اولین پکیج آموزشی کنکور دکتری مکانیک سنگ معدن (+پاسخ تشریحی سوالات 11 دوره اخیر کنکور) خرید آنلاین بیش از 55 ساعت فیلم آموزشی و دانلود بلافاصله پس از خرید
ارزیابی پتانسیل شیارشدگی و خستگی قیرلاستیکی ترکیب شده با قیر بازیابی شده (RAP)
خلاصه با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست، افزایش طول عمر روسازی راهها و کاهش هزینهها، استفاده از مواد بازیافتی مانند پودر لاستیک ضایعاتی( CR ) و مصالح آسفالت بازیافتی لزوم پیدا کرده است. در این تحقیق از 4 درصد مختلف ( 0 ، 15 ، 25 و 40 ) قیر بازیابی شده RAP به نسبت وزنیقیر لاستیکی جایگزین و با قیرلاستیکی مخلوط گردیدند و هدف ارزیابی پتانسیل شیارشدگی و خستگی این قیر میباشد که در این مورد ازآزمایش های بازگشت خزشی در چند سطح تنش (MSCR ) و جاروب دامنه خطی ( LAS )استفاده گردید. در نهایت نتیجه این شد که جایگزیننمودن قیر بازیابی شده ( RAP ) با بخشی از قیر لاستیکی در درصدهای بالا مقاومت در برابر پدیده شیار شدگی را بهبود میبخشد ولی از لحاظعملکرد خستگی باعث زوال میگردد.
کلمات کلیدی:
آزمایش بازگشت خزشی در چند سطح تنش . آزمایش جاروب دامنه خطی . پودر لاستیک ضایعاتی
بررسي عددي اثر نسبت قطر به ضخامت بر رفتار هيسترزيس استوانه هاي فولادي طره اي تحت خمش چرخه اي
خلاصه در اين مقاله اثر نسبت قطر به ضخامت بر رفتار هيترزيس استوانه هاي فولادي تحت خمش چرخه اي به صورت عددي بررسي شده است. تماميبارگذاري ها استاتيكي بوده و مشخصات مصالح در تمامي مدل ها يكسان و از نوع فولاد نرمه مي باشد. اين مشخصات به صورت حقيقي از تستكشش به دست آمده و در نرم افزار اعمال شده اند. تعداد مدل ها 5 عدد بوده و براي تك تك نمونه ها منحني هاي تحليل كمانش و پس كمانش وهمچنين چرخه هاي هيسترزيس ناشي از بارگذاري ترسيم شده و مقايسه روي آنها انجام گرفته است. در اين پژوهش نشان داه شد كه معيار نسبت قطر به ضخامت معيار كافي براي انتخاب هاي مهندسي نيست. همچنين نشان داده شد افزايش اين نسبت الزاما باعث بهبود رفتار چرخه اي نميشود.
كلمات كليدي:
پوسته هاي استوانه اي . نسبت قطر به ضخامت . جذب انرژي . كمانش . خمش چرخه اي
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.