<>

صفحه قبل 1 ... 6495 6496 6497 صفحه بعد

نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

بررسي پارامترهاي موثر درانتخاب تونل تكي يا دوقلو در پروژه هاي قطار شهري مطالعه موردي: خط A متروي قم

يكي ازمهمترين تصميمات درمراحل اوليه طراحي تونلهاي قطار شهري تصميم گيري در مورد تكي يا دوقلو بودن تونل مي باشد نتيجه اين تصميم علاوه بر تغييراتي كهدرطرح ايستگاه هاي موجود در مسير پروژه ايجاد مي نمايد برروي اجرا هزينه ها و زمان ساخت پروژه موثر بوده و برهزينه ها تجهيزات و تاسيسات حين بهره برداري نيز تاثير گذار خواهد بود انجام صحيح اين تصميم گيري و انتخاب گزينه برتر مستلزم بررسي همه جانبه شرايط پروژه و درنظر گرفتن تمام پارامترهاي موثر دراين زمينه مي باشد اين پارامترها را مي توان در دو دسته كلي شامل پارامترهاي حين اجرا درزمان ساخت مسير مترو و حين بهره برداري بررسي نمود. دراين مقاله به معرفي اين پارامترها پرداخته شده و به عنوان ماطلعه موردي پارامترهاي بررسي شده جهت مقايسه دو گزينه تونلي تكي يك تونل با قطر حدود 9 متر و دوقلو دو تونل موازي با قطرهاي حدود 6/5 متر در طراحي انجام شده براي پروژه خطA متروي قم و نتيجه آن كه انتخابتونل تكي براي اين پروژه مي باشد ارائه شده است.

 

كلمات كليدي:

تونل تكي، تونل دوقلو، مترو، ساخت ، بهره برداري

نهمين همايش ملي تونل - 1390


نويسند‌گان:

[ روح اله جاودان ] - كارشناس ارشد مهندسيمعدن
[ شكراله زارع ] - استاديار دانشگاه صنعتي شاهرود
[ اسماعيل فصيحي ] - كارشناسي ارشد مهندسي معدن
 

برای دانلود رایگان مقاله به ادامه مطلب بروید

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , تونل تكي , تونل دوقلو , مترو , ساخت , بهره برداري ,
:: بازدید از این مطلب : 6207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

بررسي انواع فروچاله هاي توده گچساران عنبل و روش انسداد و تحكيم آنها

سد گتوند عليا در استان خوزستان 30 كيلومتري شمال غربي شهرستان شوشتر و 12 كيلومتري شهرستان گتوند واقع گرديده و آخرين سدي است كه برروي كارون احداث مي گردد امخزن سد گتوند عليا با طول بيش از 90 كيلومتر سازندهاي زمين شناس گروه گچساران ميشان، آغاجاري و بختياري را در برگرفته است توده نمكي سازند گچساران در 4/5 كيلومتر بالاتر از بدنه سد و در كنار روستاي عنبل مي باشد و از نظر سنگ شناسي شامل انيدريت ، نمك، مارن و بطور محدود شيل مي باشد در توده مذكور فروچاله هاي فراواني كه حاصل از انحلال نمك مي باشد وجود دارد درمواردي ارتباط چند فروچاله به همديگر امكان پذير مي باشد و پس از ريزش ديواره ها بصورت نمايان در مي آيند. دراين مقاله سعي ميشود كه انواع فروچاله هاي توده گچساران عنبل مورد بررسي قرارگرفته و روشهاي انسداد و تحكيم اين فروچالها و دلايل انسداد فروچاله هاي مذكور بيان گردد.

 

كلمات كليدي:

سد گتوندعليا، مخزن، سازند گچساران، نمك، فروچاله، انسداد

نهمين همايش ملي تونل - 1390

 

نويسند‌گان:

[ اكبر كاظمي نجف آبادي ] - كارشناس ارشد مكانيك سنگ شركت مهندسي مهاب قدس
[ اصغر لادريان ] - دكتري حفاري دانشگاه اراك
 

برای دانلود رایگان مقاله به ادامه مطلب بروید

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , سد گتوندعليا , مخزن , سازند گچساران , نمك , فروچاله , انسداد ,
:: بازدید از این مطلب : 6537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

بررسي امكان وقوع شرايط زمينهاي خاص در تونلهاي انحراف سد بختياري

از مهمترين سازه هاي مورد استفاده در يك پروژه سدسازي درزمان اجرا و در بيشتر موارد در طول عمر آن ، سيستم انحراف سد است كه بسته به الزامات طراحي و شرايط ساختگاه به صورت روباز يا زيرزميني طراحي و اجرا مي شود اهميت اين سازه ضرورت انجام بررسي و تحليل هاي جامع را در زمان طراحي و اجرا روشن مي سازد اصولا برخورد با شرايط گوناگون و متغير در امتداديك سازه زيرزميني همانند تونل به دليل تغييرات سطح تنش و جنس سنگ امري عادي بوده و بررسي شرايط متغير و پيش بيني تمهيدات لازم در زمان طراحي براي اجتناب از مشكلات اجرايي و افزايش هزينه ها ضروري است در پروژه بختياري توده سنگ ساختگاه از لايه هاي آهكي با شرايط كيفيت مختلف تشكيل شده و سيستم انحراف بصورت دورشته تونل موازي در نظر گرفته شده و شرايط خاص توپوگرافي ساختگاه سد و وجود ارتفاعات و دره هاي بسيار مرتفع و پرشيب منجر به تغييرات بسيار زياد در روباره تونل ها شده است.

 

كلمات كليدي:

تونل انحراف، زمينهاي خاص، مچاله شوندگي، انفجار سنگ

نهمين همايش ملي تونل - 1390

 

نويسنده:

[ اميرعبداله ايران زاده ] - كارشناسي ارشد مهندسي معدنپ
 

برای دانلود رایگان مقاله به ادامه مطلب بروید

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , تونل انحراف , زمينهاي خاص , مچاله شوندگي , انفجار سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 6112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

بررسي ارتباط بين نرخ تزريق عامل عمل آوري خاك با نرخ نفوذ در BPE-TBM خط 7 مترو تهران

درسالهاي اخير دامنه كاربرد ماشينهاي حفر تونل از نوع متعادل كننده فشار زمين EPB-TBM براي حفر تونلهاي شهري در حال افزايش مي باشد چرا كه آنها توانسته اند كمترين جابجايي در سطح زمين را ايجاد بكننند يكي از عاملهاي محدود كننده در بكارگيري ايننوع ماشين ها محدوديت كارايي آنها مي باشد براي كاهش اين محدوديت از عاملهاي عمل آوري خاك استفاده مي شود عامل عمل آوري با ايجاد تغيير در ساختار خاك مي تواند برنرخ نفوذ اين نوع ماشين ها تاثير بگذارد اين موضوع در ماشين حفر تونل از نوع متعادل كننده فشار زمين در خط 7 مترو تهران دربخش جنوبي شمالي مورد بررسي قرارگرفته است براي اين بررسي اطلاعات ثبت شده در ماشين در 200 سيكل حفاري 300 متر از طول تونل تحت شرايط ثابت بودن جنس زمين در دو حالت ثابت بودن دور كله حفار و نسبت انبساط فوم FER و همچنين متغير بودن آن دو پارامتر مورد استفاده قرارگرفته است.

 

كلمات كليدي:

ماشين EPB ، عامل عمل آوري خاك، نرخ تزريق عامل عمل آوري، نرخ نفوذ، نسبت انبساط فوم، خط 7 مترو تهران

نهمين همايش ملي تونل - 1390

 

نويسند‌گان:

[ مرتضي خسروي ] - كارشناس ارشد معدن قرار گاه سازندگي خاتم الانبيا
[ كورش شهريار ] - استاد دانشگاه صنعتي اميركبير
[ مسعود منجزي ] - استاديار دانشگاه تربيت مدرس
[ محمد خسروتاش ] - كارشناس ارشد معدن

برای دانلود رایگان مقاله به ادامه مطلب بروید

 
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , ماشين EPB , عامل عمل آوري خاك , نرخ تزريق عامل عمل آوري , نرخ نفوذ , نسبت انبساط فوم , خط 7 مترو تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 5796
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

بررسي اجراي گالري ضد ريزش بمنظورعبور ايمن از ترانشه هاي ناپايدار

ايمني در شبكه سراسري راه آهن ايران به عنوان شريان حياتي كشور از اهميت بالايي برخوردار است دراين راستا موضوع ايمن سازي ترانشه ها به منظور جلوگيري از سقوط سنگ و لغزش ها به عنوان ابتدايي ترين مبحث ايمنيمسيرمورد توجه مي باشد بدون شك وقوع لغزش و ريزش سنگ برروي خط راه آهن تهديدات زيادي از جمله خطر خروج از خط قطارها را به وجود آورده و ضرورت بررسي پايداريت رانشه ها و اجراي سازه نگهبان را دو چندان مي نمايد از ميان روشهاي موجود مقابله با سنگ ريزش درمناطق كوهستاني كه از مجاورت شيبهاي تند عبور مي كنند مي توان به احداث گالري ضد ريزش اشاره نمود. دراين مقاله ضمن معرفي مخاطرات تهديد كننده ايمني در ترانشه ها و كليات روشهاي كاهش خطرزايي آنها به بررسي انواع گالري ها مي پردازد.

 

كلمات كليدي:

لغزش، پايداري ترانشه، سنگ ريزش، گالري ضدريزش

نهمين همايش ملي تونل - 1390


نويسنده:

[ رضا نجفيان ] - كارشناس عمران اداره كل خط و سازه هاي فني راه آهن
 

برای دانلود مقاله به ادامه مطلب بروید

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , لغزش , پايداري ترانشه , سنگ ريزش , گالري ضدريزش ,
:: بازدید از این مطلب : 6490
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

بررسي اثر پارامترهاي هندسي برنشست سطحي حاصل از حفاري تونل درمحيطهاي شهري - مطالعه موردي: خط 2 متروي مشهد

مناسب ترين روش توسعه پايداردر محيطهاي شهري استفاده از فضاهاي زيرزميني در قالب تونل براي كاربردهاي مختلف حمل و نقلي و ارتباطي است عبور تونلها از مجاورت و يا عبور مستقيم از زيرسازه هاي سطحي امري اجتناب ناپذير است بنابراين پيش بيني و كنتر مقادير تغيير مكانهاي حاصل از حفاري به ويژه نشست سطحي زمين همواره بايد قبل از حفاري مورد توجه قرار گيرد و در حين حفاري كنترل گردد روش هاي متعددي جهت پيش بيني و محاسبه مقادير تغيير مكان نقاط دروني زمين توسط محققين ارائه گردديه است كه شايد بتوان روشهاي ارائه شده را به طور كلي به سه دسته روشهاي تحليلي تجربي و عددي تقسيم كرد در مقاله حاضر يكي از سازه هاي مستعد تغيير مكانهاي بحراني در مسير عبوري تونل خط 2 متروي مشهد به عنوان مطالعه موردي انتخاب و به روش تحليل عديد اجزا محدود مورد مدلسازي و تحليل قرارگرفته است و مقادير تغيير مكانهاي ايجاد شده درزمين و نيز اثرات محتمل حفاري برسازه هاي سطحي مورد بررسي قرارگرفته است.

 

كلمات كليدي:

تونلهاي شهري، مطالعه پارامتري، نشست سطحي، TBM، تحليل عددي

نهمين همايش ملي تونل - 1390

نويسند‌گان:

[ بهروز حامدميرجعفري ] - كارشناس ارشدمهندسي عمران ژئوتكنيك
[ جعفر بلوري بزاز ] - استاديار گروه عمران دانشگاه فردوسي مشهد
[ محمدحسين صدقياني ] - استاديار دانشگاه صنعتي شريف
 

برای دانلود رایگان مقاله به ادامه مطلب بروید

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دالود , مقاله , رایگان , تونلهاي شهري , مطالعه پارامتري , نشست سطحي , TBM , تحليل عددي ,
:: بازدید از این مطلب : 5990
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

بررسي اثر اندركنش تونل و سازهبررفتار ابنيه روزميني مجاور درحين حفاري تونلها در محيط شهري

تونل سازي امروزه به طور فزاينده اي جهت ايجاد ابرسازه ها به عنوان فضاهاي حمل و نقل و تاسيسات در محيطهاي شهري رو به رشد مي باشد روش ساخت زيرزميني در مقايسه با روشهاي روزميني در اغلب محيط هاي شهري به علت تداخل كمتر با ترافيك و سطح مناسبتر مي باشد ساخت اين گونه سازه ها در محيط شهري و با وجود ساختمان هاي مسكوني بلندمرتبه مستلزم تحليل هاي دقيق اندركنشي خاك و سازه خواهد بود تحقيقات قبلي محققين بيانگر تفاوت نتايج ناشي از تحليل هاي روشهاي حل بسته و روشهاي عددي اندركنشي مي باشد دراين تحقيق يك تونل ترافيكي در شمال شهر تهران بهدهانه حفاري حدود 14 متر كه به روش حفاري مرحله اي درحال حفاري و ساخت مي باشد مورد بررسي قرارگرفته است تونل مورد بررسي درمناطقي از شهر از مجاورت سازه هاي سطحي بلند عبور كرده كه روش حفاري انتخابي باعث ايجاد تغيير مكان دراين سازه هاي سطحي خواهد شد.

 

كلمات كليدي:

تونل ، روش حفاري مرحله اي، اندركنش ، سازه سطحي، روش عددي تفاضل محدود، تغيير مكان

نهمين همايش ملي تونل - 1390

نويسند‌گان:

[ وهاب بشارت ] - دانشجوي دكتري عمران گرايش ژئوتكنيك
[ محمد داودي ] - استاديار پژوهشكده ژئوتكنيكپژوهشگاه بين المللي زلزله شناسي و مهندس
[ محمدكاظمي جعفري ] - استاد پژوهشكده ژئوتكنيك پژوهشگاه بين المللي زلزله شناسي و مهندسي
 
 

برای دانلود رایگان مقاله به ادامه مطلب بروید

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , تونل , روش حفاري مرحله اي , اندركنش , سازه سطحي , روش عددي تفاضل محدود , تغيير مكان ,
:: بازدید از این مطلب : 6003
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

اندركنش سازه - خاك تحت بارگذاري لرزه اي ايستگاه مترو

فضاهاي زيرزميني يكي ازاجزاي اصلي زيرساخت جامعه مدرن مي باشد فضاهاي زيرزميني كه در مناطق لرزه خيز مانند ايران به بهره برداري مي رسند علاوه بر بارهاي استاتيكي بايد بارهاي لرزه اي را نيز تحمل كنند محاسبات با فرض هاي ساده سازي حاكي از ان است كه نيروهاي ديناميكي چندين برابر نيروهاي استاتيكي است با توجه به محصور شدگي تونلها با توده عظيم خاك نيروهاي اينرسي وارد بر تونل كاهش يافته و بنابراين در اغلب موراد طراحي استاتيكي جوابگوي پايداري در برابر زلزله هاي با شدت و مدت كم مي باشد با وجود اين اين سازه ها در برابر بارهاي لرزه اي مانند زلزله هاي Kobe ، Chi-chi ، Kocaeli مصون نيستند اهميت طراحي لرزه اي براي ايستگاه هاي متروي حفر شده در خاكهاي نرم از اهميت بيشتري برخوردار است اين سازه ها اغلب در عمق كم وبا مقطع مستطيلي احداث ميشود و خصوصيات لرزه اي بسيار متفاوتي با تونلهاي دايره اي دارند

 

كلمات كليدي:

طراحي لرزه اي، ايستگاه مترو، روش المان محدود

نهمين همايش ملي تونل - 1390


نويسند‌گان:

[ محمدحسين صدقياني ] - دكتري مهندسي عمران دانشگاه صنعتي شريف
[ محمدرضا عسگرپناه سويري ] - كارشناسي ارشد ژئوتكنيك دانشگاه صنعتي شريف
[ سعيد راسخي ] - كارشناس ارشد مهندسي راه آهن
[ علي رستمي ] - كارشناس ارشد ژئوتكنيك
 

برای دانلود رایگان مقاله به ادامه مطلب بروید

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , طراحي لرزه اي , ايستگاه مترو , روش المان محدود ,
:: بازدید از این مطلب : 11303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

امكان سنجي استفاده از معادن زيرزميني متروكه به عنوان سازه هاي پدافند غيرعامل

امروزه پدافند غيرعامل تبديل به يكي از مهمترين مباحث تحقيقاتي و اجرايي در زمينه هاي مديريت و كنترل بحران و حوزه هاي نظامي شده است دسترسي و يا ايجاد سازه هاي امن يكي از مهمترين اصول مبحث پدافند غيرعامل است مكانهاي مختلف زيرزميني مانند تونلهاي شهري بيمارستانهاي زيرزميني عوارض طبيعي و نيز معادن متروك توانايي عملكرد به عنوان سازه هاي پدافند غيرعامل را دارا هستند فضاهاي حفر شده به منظور استخراج ذخاير معدني كه به هر عللي متروك شده و بلااستفاده مانده اند گزينه ي خوبي براي اين منظور محسوب مي شود از اين فضاها كه از نظر ابعاد با توجه به روش استخراجي به كار رفته از بسيار بزرگ تا كوچك متغير هستند مي توان براي اهداف ذخيره سازي نظامي و استقرار تجهيزات استفاده نمود. دراين مقاله تلاش براين است كه كاربري هاي مختلف معادن متروك زيرزميني ربا نگاه ويژه از ديدگاه پدافند غيرعامل مورد بررسي قرارگيرد.

 

كلمات كليدي:

پدافند غيرعامل، معادن زيرزميني متروكه، فضاهاي زيرزميني

نهمين همايش ملي تونل - 1390


نويسند‌گان:

[ مهرداد افتخاري ] - دانشجوي كارشناسي ارشد استخراج معدن
[ احمد رمضان زاده ] - استاديار دانشگاه صنعتي شاهرود
[ سيدمحمداسماعيل جلالي ] - دانشيار دانشگاه صنعتي شاهرود
[ مهدي نوروزي ] - دانشجوي دكتري استخراج معدن
 

برای دانلود مقاله به ادامه مطلب بروید

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , پدافند غيرعامل , معادن زيرزميني متروكه , فضاهاي زيرزميني ,
:: بازدید از این مطلب : 11276
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

ارزيابي نواحي مچاله شونده بحراني و تخمين بار وارده بر سيستم نگهداري در تونل انتقال آب DZ كرمانشاه با استفاده از مدلسازي عددي سه بعدي

حفر تونل در سنگهاي مچاله شونده با مشكلات متعددي چه درم رحله حفر و چه در مرحله نگهداري روبرو است اين رفتار منجر به تغيير شكل سنگ تحت حجم ثابت به نام مچاله شوندگي ميشود كه اين تغيير شكل باعث وارد شدن فشار شعاعي به دستگاه حفار تمام مقطع TBM در تونلهاي مكانيزه و همچنين سيستم نگهداري مي شود براي جلوگيري از انسداد سپر TBM و تخريب سيستم نگهداري لازم است كه مقدار فشار زمين برروي آنها و زون پلاستيك ايجاد شده در اطراف تونل محاسبه شوند برايمدل سازي تنش وارد بر سيستم نگهداري در اثر پديده مچاله شوندگي بايد از مدلهاي رفتاري خاصي كه مختص اين نوع سنگهاست استفاده گردد. دراين مقاله در ابتدا نواحي بحراني كه داراي پتانسيل مچاله شوندگي بالايي هستند توسط روشهاي تجربي نيمه تجربي و تحليل - تئوريك شناسايي شدند كه بحراني ترين آنها سازندهاي 94و95 در متراژهاي 23080 و 23340 مي باشد و سپس رفتار افزار عددي FLAC3D انجام شده و مدل استفاده شده مدل الاستوويسكوپلاستيك CVISC است.

 

كلمات كليدي:

رفتار مچاله شوندگي، زون پلاستيك، فشار شعاعي، مدلسازي عددي سه بعدي، تونل انتقال آبDZ

نهمين همايش ملي تونل - 1390

نويسند‌گان:

[ امين صالحي ] - كارشناس ارشد مكانيك سنگ دانشگاه يزد
[ جواد غلام نژاد ] - استاديار دانشگاه يزد
 
 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رفتار مچاله شوندگي , زون پلاستيك , فشار شعاعي , مدلسازي عددي سه بعدي , تونل انتقال آب DZ ,
:: بازدید از این مطلب : 6172
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()

آدرس:مشهد-خیابان رسالت-رسالت 64-مذهبی5-پلاک 11-شرکت مهندسین مشاور پارسیان سازه گستر کانیار-گروه مهندسی IROCK
شماره تماس:اسمعیلی 09381295869 (تلگرام) - 09157330367 آدرس ایمیل:raminesmaeili68@gmail.com
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اینماد logo-samandehi لوگوی شرکت لوگوی گروه