<>

صفحه قبل 1 ... 5628 5629 5630 صفحه بعد

نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

حد بالای ضریب ظرفیت باربری Nɣ با استفاده از مکانیزم گسیختگی اصلاح شده

مشخصا به ساز ههای مهندسي اجازه گسيختگي داده نمي شود بنابراین پيشبيني ماكسيمم بار كه به فنداسيون اعمال مي شود و پيش بيني ماكسيمم ارتفاع و شيب حفاری از جنبه های مهم مهندسي ژئوتکنيک است.به دليل پيچيدگي حل كامل مسائل با توجه به ارضای معادلات تعادل، سازگاری و رفتاری نياز به روشهای كه بتوان توسط آن بار حدی را بدون نياز به حل كامل بدست آورد همواره مورد توجه محققين بوده است. روش تحليل حدی یکي از دقيق ترین این روش هاست. در مطالعه فوق به ارائه مکانيزم اصلاح شده پرداخته شده و با استفاده از تکنيکهای بهينه یابي ، حد بالای ضریب ظرفيت باربری را به كمترین مقدار ممکن رساندهایم. چون فرآیندهای طبيعي به گونه ای انجام م يشوند كه حداقل انرژی یا كارصرف مي گردد.در نهایت مقایسهای با نتایج سایر محققين انجام شده است .


کلمات کلیدی:

تحلیل حدی، حد بالا، مکانیزم گسیختگی،میدان سرعت ، قانون جریان وابسته

نویسندگان :

اردوان ایزدی (دانشجوی کارشناسی ارشد عمران- مکانیک خاک و پی دانشگاه صنعتی اصفهان)

عباس اسلامی حقیقت (استادیار دانشکده مهندسی عمراندانشگاه صنعتی اصفهان گروه مکانیک خاک و پی)

 

اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران (1392)

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , تحلیل حدی , حد بالا , مکانیزم گسیختگی , میدان سرعت , قانون جریان وابسته ,
:: بازدید از این مطلب : 2783
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آبان 1394 | نظرات ()

آدرس:مشهد-خیابان رسالت-رسالت 64-مذهبی5-پلاک 11-شرکت مهندسین مشاور پارسیان سازه گستر کانیار-گروه مهندسی IROCK
شماره تماس:اسمعیلی 09381295869 (تلگرام) - 09157330367 آدرس ایمیل:raminesmaeili68@gmail.com
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اینماد logo-samandehi لوگوی شرکت لوگوی گروه