<>

صفحه قبل 1 ... 6697 6698 6699 صفحه بعد

نوشته شده توسط : رامین اسمعیلی

بررسي فني و اقتصادي استفاده از ميلگردهاي اليافي پليمري شيشه اي GFRP در پرتال ورودي و خروجي دستگاه هاي حفاري مكانيزه TBM به ايستگاه هاي مترو مطالعه موردي ايستگاه W7 خط 7 متروي تهران

روشهاي گوناگون ساخت ايستگاه هاي زيرزميني مترو سبب شده تا طرح هاي مختلفي درهرزمينه ساده سازي فعاليت هاي عمراني و صرفه جويي در زمان و هزينه كار ابداع گردد روشهاي ساخت ايستگاه هاي مترو عمدتا شامل دو روش حفر و پوشCUT & COVER و پوش و حفر COVER & CUT مي باشند دراينمقاله روشهاي طراحي و اجراي محل اتصال تونلهاي ورودي و خروجي به ايستگاه با ديوارهاي ديافراگمي ايستگاه هاي مترو در روش پوش و حفر ارزيابي ميگردد دو روش عمده در طراحي و اجراي محل اتصال تونل به ديواره شامل روش اجراي ديواره از پايين به بالا يا روش سنتي و روش استفاده از حلقه چشمي نرم يا SOFT-EYE با استفاده از ميلگردهاي فايبرگلاسGFRP مورد ارزيابي قرار ميگيرد.

 

كلمات كليدي:

ايستگاه مترو، ديوار ديافراگمي، SOFT-EYE، آرماتور GFRP، دستگاه حفاري TBM

نهمين همايش ملي تونل - 1390

نويسند‌گان:

وحيد قاسمي - كارشناس ارشد ژئوتكنيك
 محمدرضا رسولي قهرودي  - كارشناس عمران موسسه ايستاب
نيما قاسمي  - كارشناس ارشد سازه

برای دانلود رایگان مقاله به ادامه مطلب بروید

 
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود مقالات فارسی (کنفرانس های داخلی) , مقالات مکانیک سنگی و ژئوتکنیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مقاله , رایگان , ايستگاه مترو , ديوار ديافراگمي , SOFT-EYE , آرماتور GFRP , دستگاه حفاري TBM ,
:: بازدید از این مطلب : 5875
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()

آدرس:مشهد-خیابان رسالت-رسالت 64-مذهبی5-پلاک 11-شرکت مهندسین مشاور پارسیان سازه گستر کانیار-گروه مهندسی IROCK
شماره تماس:اسمعیلی 09381295869 (تلگرام) - 09157330367 آدرس ایمیل:raminesmaeili68@gmail.com
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اینماد logo-samandehi لوگوی شرکت لوگوی گروه