پس از انتخاب کلید عضویت در انتهای صفحه جدیدی که باز خواهد شد، اطلاعات خود را تکمیل و عضویت خود را تایید نمایید
درباره وب سايت
مرجع آموزش زمین شناسی، سنجش از دور، معدن و عمران
جامع ترین و معتبرترین آموزش برای نرم افزار های زمین شناسی، مهندسی معدن، ژئومکانیک (مکانیک سنگ و ژئوتکنیک)، عمران (خاک و پی)
............................................
رزومه مدرسان:دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا رشته های مهندسی معدن و عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک) تهران
جهت آموزش حضوری و غیر حضوری (آنلاین و تهیه فیلم آموزشی) نرم افزار ها با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید............................................
09157330367-09381295869 اسمعیلی-مدیریت وبسایت........ ................................................ در صورتی که موفق نشدید با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید از طربق ایمیل زیر نیز می توانید در خواست خودتان را مطرح نمایید.......................................
raminesmaeili68@gmail.com
...................این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد. همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
بررسي اثر حفاري تونل هاي دوقلو بر نيروهاي داخلي شمع هاي مجاور
خلاصه يكي از عوامل اصلي توسعه حمل و نقل شهري، ساخت و گسترش تونل ها ي شهري است. مهمترين مسأله اي كه قبل از ساخت اين تونل ها بايد در نظر گرفته شود، اثراتمحتمل ساخت آنها بر سازه هاي زيرزميني مجاور مي باش د. از جمله اين سازه ها مي توان به شمع هاي موجود در منطقه اشاره نمود . حفاري تونل ها سبب ايجاد تغييرمكانجديد و تغيير نيروهاي داخلي در اين شمع ها مي شود. اين تغييرات بعضا مي تواند سبب خرابي هاي وسيعي در منطقه گردد. لذا بررسي اثرات حفاري تونل ها بر شمع ها ،بسيار حائز اهميت است . با توجه به آنكه وجود شمع ها در مدل سازي نمي تواند به صورت دو بعدي در نظر گرفته شود، مدل سازي هايي با استفاده از روش المان محدودسه بعدي انجام مي گيرد . در اين مدل سازي ها سعي مي شود شرايط حفاري تونل ها بصورت واقعي در نظر گرفته شود . براي اين منظور دو تونل دايره اي مطابقحفاري مي گردند، در نظر گرفته مي شوند . شايان ذكر است در اين تحليل ها (TBM) مشخصات عمومي تونل هاي دو قلوي مترو كه عموما توسط دستگاه هاي حفارفاصله زماني بين حفاري تونل ها نيز در نظر گرفته مي شود تا نتايج به حالت واقعي نزديك تر ش ود. در نهايت با استفاده از نتايج حاصل از تحليل ها، به ارزيابي نيروها وتغييرشكل هاي ايجاد شده در تونل ها و محيط اطراف پرداخته مي شود.
واژه هاي كليدي :
تونل هاي دوقلو . شمع . روش المان محدود
پنجمین کنگره ملی مهندسی عمران (1389)
بلافاصله پس از پرداخت هزینه لینک دانلود توسط سیستم فعال و در اختیار شما قرار می گیرد و یک کد رهگیری جهت پیگیری احتمالی درخواست، به شما داده می شود. همچنین بعد از چند ثانیه به صفحه مورد نظر جهت دریافت مقاله انتقال داده خواهید شد.
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.