پس از انتخاب کلید عضویت در انتهای صفحه جدیدی که باز خواهد شد، اطلاعات خود را تکمیل و عضویت خود را تایید نمایید
درباره وب سايت
مرجع آموزش زمین شناسی، سنجش از دور، معدن و عمران
جامع ترین و معتبرترین آموزش برای نرم افزار های زمین شناسی، مهندسی معدن، ژئومکانیک (مکانیک سنگ و ژئوتکنیک)، عمران (خاک و پی)
............................................
رزومه مدرسان:دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا رشته های مهندسی معدن و عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک) تهران
جهت آموزش حضوری و غیر حضوری (آنلاین و تهیه فیلم آموزشی) نرم افزار ها با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید............................................
09157330367-09381295869 اسمعیلی-مدیریت وبسایت........ ................................................ در صورتی که موفق نشدید با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید از طربق ایمیل زیر نیز می توانید در خواست خودتان را مطرح نمایید.......................................
raminesmaeili68@gmail.com
...................این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد. همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
عبور از زیر شریان هاي حياتی ترافيكی در پروژه تونل زیرگذر آرش اسفندیار نيایش
چكيده 5 کیلومتر در حال احداث است. این تونل ترافیک منطق 0 در محدوده شرق / تونل آرش اسفندیار نیایش بصورت شرقی غربی بطول 7اتوبان مدرس را از طریق اتوبان نیایش به غرب تهران انتقال می دهد. علاوه بر این، تونل مذکور دارای چندین ورودی و خروجیمختلف می باشد. وجود مقاطع هندسی مختلف بدلیل نیاز به ساخت ورودی خرجی های مختلف و برخورد با شریان های حیاتیمانند لوله های انتقال آب، فاضلاب، کانال انتقال سیلاب ولنجک و عبور از زیر بزرگراه مدرس و چهاراه ولیعصر باعث گردید تا طراحیو اجرای این پروژه دارای حساسیت ها و معضلات فراوانی باشد. در این مقاله نحوه عبور دو مقطع هندسی زیر اتوبان مدرس تشریحمی شود. مقطع عبوری از زیر اتوبان مدرس یک مقطع دوطبقه می باشد. راهکارهای مختلفی جهت کاهش نشست ناشی از ساختتونل پیش بینی شد که در متن مقاله آورده می شود. در این مقاله عبور از زیر بزرگراه مدرس تشریح میشود. در طول اجرا با توجه بهرفتار مشاهده شده بر مبنای پایش مستمر در صورت نیاز راهکارهای کنترل نشست، تقویت مقطع و حفظ ایمنی شریان های حیاتی وترافیکی ارائه گردید که به تفصیل در مقاله اشاره می گردد. نشست های نهائی بعد از ساخت پوشش اولیه برای تونل دوطبقه مدرسدر حدود 2 سانتیمتر f بودهاست که کمتر از مقادیر پیشبینی اولیه شبیه سازی عددی بودهاند. خلاصهای از نتایج تحلیلهای عددی قبل از شروع عملیات حفاری نیز در متن مقاله آوردهشدهاست.
سومین کنفرانس منطقه ای و دوازدهمين کنفرانس تونل ایران (1396)
بلافاصله پس از پرداخت هزینه لینک دانلود توسط سیستم فعال و در اختیار شما قرار می گیرد و یک کد رهگیری جهت پیگیری احتمالی درخواست، به شما داده می شود. همچنین بعد از چند ثانیه به صفحه مورد نظر جهت دریافت مقاله انتقال داده خواهید شد.
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است و تمامی محصولات و خدمات این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد همچنین فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.